piątek, 1 kwietnia 2016

Naleśniki jaglano-amarantusowe

Nie znam nikogo, kto by nie lubił naleśników. Można je podawać na słodko z owocami, fit nutellą, dżemem 100% owoców, białym serem, mlekiem kokosowym i stewią itp., albo wytrawne z warzywami i kurczakiem, ze szpinakiem i tak prawdę mówiąc to ze wszystkim na co tylko mamy ochotę. U mnie dzisiaj wpadają na słodko z kazeiną. Dzisiaj pierwsze ostrożne podejście do mąki z nasion amarantusa, żeby nie było porażki zrobiłam pół na pół z mąką jaglaną. Wyszły świetne! Coś czuję, że polubię się z tą mąką.





Składniki:
  • 30g mąki z nasion amarantusa
  • 30g mąki jaglanej
  • Jedno jajko
  • 90g wody

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki dodaje do miski (w kolejności jak wymieniałam składniki) i miksuję do uzyskania jednolitej konsystencji. Smażę na oleju kokosowym z obydwu stron. Wyszły mi dwa grubsze naleśniki, może jakbym dodała trochę więcej wody to wyszłyby ze trzy cieńsze, ale na pierwszym podejściu do nowej mąki wolałam nie ryzykować. W środku jest kazeina, a polewa zrobiona z odżywki białkowej o smaku czekoladowym i łyżeczki kakao. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz