niedziela, 10 kwietnia 2016

Muffiny jajeczne z tuńczykiem

Znudziła Cię jajecznica, jajka sadzone, na miękko czy na twardo? A może musisz w ciągu dnia uzupełnić dietę daniem z jajkiem? W tym wypadku idealnie sprawdzą się muffinki z jajek! Jak zawsze, stawiam na prostotę i dobry smak. Muffinki można dowolnie modyfikować, dodawać ulubione składniki, dzięki czemu nie znudzą się tak szybko. Ja wykorzystałam tuńczyka, bo mi został z wczorajszej kolacji, ale pysznie jest też z szynką, kurczakiem, szpinakiem, fetą, suszonymi pomidorami... Mogę tak wymieniać bez końca, tylko nasza wyobraźnia może nas ograniczyć. Nie ma na co czekać, zerknij co masz w lodówce i wrzucaj do foremek!




Składniki:
  • 2 jajka
  • 65g tuńczyka w sosie własnym
  • Ulubione warzywa (u mnie cukinia i papryka)
  • Ulubione przyprawy (u mnie zioła greckie, chilli i pieprz)
Sposób przygotowania:
Piekarnik rozgrzewam do 180 stopni. Jajka roztrzepuje z przyprawami. Do silikonowych foremek wkładam tuńczyka oraz warzywa. Zalewam jajkami i wkładam do piekarnika na 15 minut. Wyszło mi pięć muffinek, które podałam na liściach świeżego szpinaku. Prawda, że szybko? :) Smacznego!

3 komentarze:

  1. Tu jest mnóstwo pyszności ! Robiłam te muffinki, ale z innymi dodatkami!Wyszły pyszne! Robiłam również placuszki jaglane, były tak smaczne, że szok. Dziś robiłam nadziewane miseczki owsiane. No dziewczyno, codziennie robię coś z Twoich przepisów. Skąd Ty bierzesz pomysły ? :D Mniamiśne to wszystko. Obserwuję Cię na instagramie i bardzo mnie motywujesz do działania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wszystko wychodzi i smakuje :) Jeszcze bardziej cieszy mnie, że mogę kogoś motywować :) A pomysły, same przychodzą, czasami inspiruje się instagramem, czasami stare niezdrowe dania zamieniam na fit i jakoś tak wychodzi :)

      Usuń
  2. Mam pytanie, Czy można jeść jajka codziennie?? (np. omlet z 3 jaj na sniadanie)

    OdpowiedzUsuń