niedziela, 24 kwietnia 2016

Placuszki z dodatkiem cukinii

Tym razem placuszki, które można podawać w wersji słodkiej i wytrawnej. Ja wybrałam tą pierwszą, ponieważ chciałam wypróbować mój nowy fasolowy krem. Można jednak zmodyfikować przepis i zamiast słodzika dodać ulubione przyprawy i będą fajne placuszki do obiadu. Podałabym je wtedy z mielonym mięsem w sosie pomidorowym. Ciekawa jestem którą wersje wybierzecie :)






Składniki:
  • 150g cukinii
  • Jajko
  • 20g mleczka kokosowego
  • 80g mąki orkiszowej
  • Pół łyżeczki sody oczyszczonej
  • Cynamon
  • Stewia
Sposób przygotowania:

Cukinie obieram, miksuję z jajkiem i mleczkiem kokosowym. Następnie dodaje pozostałe składniki i dalej miksuję. Na patelni rozgrzewam olej kokosowy i za pomocą łyżki nakładam ciasto. Smażę pod przykryciem z obydwu stron. U mnie placuszki zostały przełożone fasolowym kremem czekoladowym, ale sprawdzi się również masło orzechowe i różne owoce. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz