wtorek, 15 marca 2016

Jaglane bananowe muffiny

Znowu na słodko... Tak, to moje małe uzależnienie, ale zdecydowanie wole te zdrowe słodycze. Dobrze się po nich czuję i nie odkładają się na boczkach. Żeby trochę urozmaicić sobie drugie śniadanie zrobiłam muffinki z mojej ulubionej mąki jaglanej. Idealnie komponuje się z bananem oraz masłem orzechowym, na które też się skusiłam do jednej babeczki. Przepis bardzo łatwy i szybki, a babeczki są bardzo słodkie. Można je zabrać ze sobą wszędzie i cieszyć się zdrowymi słodkościami. Smacznego!





Składniki na 8 sztuk:
  • 80g mąki jaglanej
  • Jajko
  • 200g dojrzałego banana
  • 1 duża łyżka mleka kokosowego
  • Płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • Łyżeczka oleju kokosowego
  • 20g suszonej żurawiny
Banana rozgniatam widelcem. Olej i mleko kokosowe rozpuszczam w rondelku (mleko kokosowe można zastąpić innym roślinnym albo maślanką, kefirem itp.). Do jednej miski wsypuję mąkę i dodaje pozostałe składniki. Wszystko mieszam do połączenia i przekładam do silikonowych foremek. Wstawiam do rozgrzanego piekarnika na 180 stopni i piekę przez 18 min. Babeczki są bardzo słodkie, można przekroić i posmarować w środku masłem orzechowym. Pyszności!

4 komentarze:

  1. tradycyjnie brzmi obłędnie!!!!!!!!! <3 <3 <3 !! i najlepsze jest to, że nie tuczy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie, można zdrowo, smacznie i równie słodko :)

      Usuń
  2. Właśnie włożyłam do piekarnika. Troszkę zmodyfikowałam(migdały i po 1/3łyżeczki masła orzechowego). Zobaczymy czy wyjdą 😉😉😉

    OdpowiedzUsuń