czwartek, 3 marca 2016

Placuszki marchewkowo - jabłkowe

Słodko, szybko, smacznie i sycąco? A do tego zdrowo? O tak! To jest coś co mi zdecydowanie odpowiada. Zawsze miałam słabość do słodyczy, ale robię wszystko co w mojej mocy, żeby jeść ich jak najmniej. Stąd też kombinuje z różnymi placuszkami, naleśnikami i zdrowymi ciastami. Dzisiaj moja nowa miłość. Pomysł na nie zrodził się z placków po treningowych, na które też dodam przepis. Jednak zdaje sobie sprawę, że nie wszyscy używają białka, a chciałam, żeby każdy miał możliwość zjedzenia czegoś w tym stylu. Zdecydowanie polecam! U mnie wpadły dzisiaj na drugie śniadanie. Nie wiem jak smakują na zimno, ale myślę, że nie najgorzej, więc sprawdzą się też do pudełka.
 


 
Składniki:
  • 75g marchewki
  • 75g jabłka
  • 40g płatków owsianych
  • Jajko
  • Łyżeczka stewii
  • Łyżeczka cynamonu

Sposób przygotowania:
Marchewkę i jabłko ścieram na tarce, na drobnych oczkach. Płatki owsiane dokładnie mielę (Ja mam wcześniej zmielone w większej ilości, żeby nie bawić się za każdym razem). Do marchewki i jabłka dodaje zmielone płatki, jajko, stewię i cynamon. Wszystko dokładnie mieszam. Smażę pod przykryciem na niewielkiej ilości oleju kokosowego. Pyszne!

2 komentarze:

  1. 75g to już starta marchewka i jabłko czy jeszcze całe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 75g marchewki i 75g jabłka, tak jak w przepisie napisałam :)

      Usuń