wtorek, 22 marca 2016

Mini omleciki z piekarnika

Śniadania BT bardzo przypadły mi do gustu. Kiedyś wydawało mi się, że nie mogę żyć bez słodkich śniadań, owoców i dużej dawki węglowodanów, które miały dawać tak dużo energii na cały poranek. Owszem dawały, ale na jakieś 2h, a już przed drugim śniadaniem odczuwałam duży głód. Za to takie białkowo tłuszczowe śniadania są bardziej sycące i na dłużej pozostaję najedzona. Aktualnie kombinuję z różnymi przepisami, co by nie jeść codziennie jajecznicy. Chociaż bardzo ją lubię, chciałabym od czasu do czasu zjeść coś innego na śniadanie. Dlatego dzisiaj proponuję pieczone omleciki. Zakochałam się w nich i częściej będą gościć na moim talerzu. Można do nich dodać wszystko czego dusza zapragnie. Idealne na czyszczenie lodówki. Idealne do zabrania ze sobą. Idealne na wszystko! Podaje przepis na moje, ale wy róbcie z czym tylko chcecie! Każdy ma inny smak, więc po raz kolejny namawiam do modyfikowania i bawienia się smakami. Gotowanie ma być zabawą i przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem!




Składniki:
  • 2 jajka
  • 50g wędzonego kurczaka
  • 30g mozzarelli
  • Brokuł
  • Żółta papryka
  • Czerwona cebula
  • Sól i pieprz
Sposób przygotowania;
Wszystkie składniki kroję i układam w silikonowych foremkach. Jak nie macie małych to zróbcie w jednej większej. Jajka ubijam z solą i pieprzem. Jajka przelewam do foremek i wstawiam do rozgrzanego piekarnika na 180 stopni na 15 min, czekam i... gotowe! Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz