środa, 9 marca 2016

Szpinakowa sałatka z kurczakiem i pomarańczą

Nie ma chyba nic prostszego, smacznego i szybkiego. Zdrowo, lekko i smacznie nie oznacza siedzenia godzinami w kuchni. Posiłek który Wam przedstawiam jest lekki, ale spokojnie można się nim najeść. Dobrze sprawdza się do pudełka gdy posiłek musimy zjeść w pracy bądź szkole. Pomimo, że jadłam w domu, był to zimny obiad i bardzo mi smakował. Kto lubi szpinak ten musi spróbować połączenia z owocami. Dobrze sprawdza się też mango i melon. Ja to jakoś poukładałam, żeby było ładnie, ale oczywiście nie robię tak na co dzień. Smacznego!



 
Składniki:
  • 100g świeżego szpinaku
  • Pół pomarańczy
  • 100g piersi z kurczaka
  • Kilka plasterków ogórka
  • ¼ papryki
  • Łyżka ziaren słonecznika
  • 35g makaronu razowego
Sos:
  • 1 łyżka oleju lnianego
  • 1 łyżeczka octu balsamicznego
  • Ulubione zioła (u mnie mieszanka grecka)
  • Pieprz

Sposób przygotowania:
Kurczaka przyprawiam ulubionymi przyprawami i podsmażam na patelni na oleju kokosowym. Szpinak układam na talerzu, dodaje pozostałe składniki na sałatkę. Pestki prażę na suchej patelni i posypuję na górę. Wszystkie składniki na sos mieszam i polewam przed podaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz