czwartek, 16 czerwca 2016

Owsiany omlet marchewkowy

Gdy nie ma płatków jaglanych sięgam po owsiane, które ostatnio wyjątkowo mi smakują. Tym razem omlet, który powstał na szybko, bo męczył mnie ogromny głód po treningu, a nie miałam naszykowanego jedzenia. Sposób na omlet tak jak na placuszki jaglane, więc niczym nowym nie zaskoczę, ale dodaję przepis, bo wyjątkowo trafił w moje kubki smakowe. Na zdjęciu wersja z kolejnego dnia, przełożony gruszką, ale w przepisie podaję pierwotną wersje z kremem z banana i odżywki białkowej oraz plastrami truskawek. Wybaczcie ten kształt, ale miałam wolną tylko ogromną patelnie i sama formowałam koło. W smaku nadrabia ;)





Składniki:
  • 30-40g płatków owsianych
  • Woda
  • Mała marchewka
  • Jajko
  • 20g odżywki białkowej (u mnie o smaku babki piernikowej od KFDnutrition)
  • Ewentualnie cynamon (W zależności od smaku odżywki jaką dodacie)
Dodatkowo:
  • 1/2 banana
  • 10g odżywki białkowej
  • Truskawki

Sposób przygotowania:

Płatki zalewam gorącą wodą i odstawiam do czasu aż spęcznieją (wychodzi z 30 i 40g płatków, dajcie w zależności od Waszych potrzeb). Marchewkę obieram i ścieram na małych oczkach. Marchewkę, jajko i odżywkę dodaje do płatków i dokładnie mieszam. Smażę na oleju kokosowym pod przykryciem. Banana ugniatam widelcem, dodaję odżywkę białkową i mieszam. Można też zrobić bez odżywki z kakao i dowolnym słodzikiem. Gotowego omleta, smaruje kremem i układam na nim truskawki. Smacznego!

4 komentarze:

  1. Mam ostatnio fazę na omlety na śniadanie :) Z musem jabłkowym polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj miałam mus bananowo-jabłkowy w naleśniku :D Pyszności :)

      Usuń
  2. Jaka średnica patelni? :) Świetnie wygląda, leci jutro na śniadanie B|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie problem w tym, że patelnia była ogromna i musiałam sama formować omleta :) Dobrze byłoby zrobić na mniejszej, wtedy wyrośnie większy :)

      Usuń