środa, 24 lutego 2016

Witajcie,

Nazywam się Ania. Część z Was na pewno już mnie kojarzy z instagrama jako anula0512. Ponieważ coraz częściej dostaje prośby o przepisy postanowiłam założyć bloga, żeby to wszystko tutaj uporządkować.

Nazwa bloga wzięła się z samego życia. Kiedyś już ćwiczyłam na siłowni, w domu, podejmowałam próby biegania, ale nigdy nie było efektów których oczekiwałem. Dopiero odpowiednia dieta i zabawa z makroskładnikami dała porządany efekt. Trudno jest zmienić nawyki żywieniowe, ale jest to możliwe, jeśli się tego chce. Wcale nie musi być nudno w kuchni. Można zrobić coś szybko, smacznie i zdrowo. Mam nadzieję, że prowadząc tego bloga przekonam trochę osób do fit jedzenia i zainspiruje Was do czarowania w kuchni. To tak na początek, żeby w końcu wystartować.




Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Twoje konto na Insta i na pewno będę się inspirować tym blogiem :). To co mi się najbardziej podoba w Twoich przepisach to proste wykonanie i łatwo dostępne składniki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo czytając Twój komentarz :) To mnie motywuje, żeby prowadzić tego bloga :) O to chodzi, szybko, łatwo, smacznie, tak dla każdego, żeby nie było wymówek ;) Pozdrawiam :*

      Usuń